Måndag

Godmorgon sötnosar! hade inga som helst problem att gå upp imorse, och jag är rätt pigg nu också, fast sängen ser lockande ut, hehe men men inget att göra åt, måste på utbildning klockan nio så. Bara jag inte somnar där, Shit! brukade somna ibland på lektionerna i skolan när läraren bara stod och pratade. Skit pinsamt, haha. Sen får man ett ryck också , hahaha. Nä ussh det får jag verkligen inte göra idag. Pinsamt!

Efter det ska jag springa in på Gina tricot och lite sånt innan jag beger mig hemåt, mamma kanske skulle möta upp mig så att hon får se lägenheten.

Ussh idag är det riktigt höstväder ute och jag funderar på att sätta på mig min stora halsduk, mysigt! Har laddat ipoden också, ska bara packa väskan och sedan borsta tänderna!..

Ussh nu börjar allvaret igen, efter att ha varit "ledig" sen i mars typ. Hade ju examenarbete då och då jobbade man hemma så. Långledigt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är de för utbildning?:)

2008-09-01 @ 07:15:01
URL: http://mmelina.blogg.se/
Postat av: jenny

det kommer bli kanon med lägenheten och jag kommer också hitta en :) haha

Lycka till idag och tack för att du påminde mig om att lägga in låtarna i mp3n!!

2008-09-01 @ 07:33:25
URL: http://yeahnysliv.blogg.se/
Postat av: charlina

Godmorgon !

2008-09-01 @ 07:36:23
URL: http://charlinas.blogg.se/
Postat av: Mikaela Berninge

Ha en bra dag sis <3 :o)

2008-09-01 @ 09:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0