Jag vill ha goda nyheter

Godmorgon sötnosar! jaha nu är helgen slut igen, det går fort, hinner inte riktigt med. Eller okej helgen är inte riktigt slut än men nästan.. Har sovit som en stock inatt och känner mig pigg. Idag står det på schemat Gröna Lund med familjen, trevligt, dock åker jag inget, men men att få spendera tid och hitta på något med familjen är alltid kul, så det ser jag fram emot. Bestämde mig för det imorse då jag har tvekat lite p.g.a vädret, inge kul väder ute. Men det skulle vara uppehåll så det hoppas jag verkligen. Ska vara risigt väder hela veckan.

Medan jag är på grönan ska älskling fixa det sista som är kvar i lägenheten, det är att måla hallen en gång till och sedan sockla. Inte mycket kvar med andra ord, ska dit och städa på kvällarna efter jobbet. Sen på fredag ska vi börja flytta över saker. Jag är ledig då eftersom att jag bara jobbar mån-ons och sedan på B:s jobb när jag vill. alltså jag bestämmer när jag vill jobba så. Skit skönt! passar mig utmärkt..




Ja just det, ni som vet så opererades jag för snart ett år sedan i gomen och halsen. INTE KUL om jag säger så. Fick ligga på sjukan en vecka och det var fan de värsta dagarna i mitt liv. Hade så ont och fick en morfinpump som jag styrde själv och snacka om att man mådde piss. Så mycket morfin. Inte kul för de som besökte mig då jag inte kunde hålla mig vaken utan somna hela tiden, haha .. Har en knöl i halsen som en reaktion på operationen och den förstör mycket. Så ringde min läkare för någon dag sedan och jag fick en tid nu på måndag att opereras, men jag tycker att knölen har minskat och avbokade den :/ vill komma på en undersökning först innan och kolla om den verkligen är påväg att försvinna av sig själv. Anledningen till att jag helst inte vill opereras igen är att det är 50% chans att den kommer tillbaka, och då är jag rädd för att den kommer att bli större, och jag vill inte utsätta min hals för det, för den skadas varje gång, och att operera kanske flera gånger är inte bra, halsen måste jag ju ha så.  Så i oktober ska jag få tid för undersökning och jag HOPPAS att jag får goda nyheter, hittills har de varit dåliga! men jag måste vara stark så ! tänka positivt!

Oj vad inlägget blev långt, hoppas att ni orkar läsa allt !

Kommentarer
Postat av: Jen

Hej välkommen back, kul. Jaha då är det bra att hålla tummarna för läkartiden i oktober då. tJOHEJ

2008-09-07 @ 09:34:58
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hoppas innerligen att den går bort, knölen. jAg är heller inte så mycket för tivolin...

2008-09-07 @ 09:57:49
URL: http://cleopatravii.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hoppas allt blir bra då :) Kul att du är tillbaka efter bloggpausen :D

2008-09-07 @ 13:07:22
URL: http://popbitch.blogg.se/
Postat av: Johanna

gröna lund skulle jag med vilja åka till. usch jobbigt med knölen hoppas den försvinner

2008-09-07 @ 14:44:38
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/
Postat av: Johanna

jo är trist när man inte vet hur de blir

2008-09-07 @ 16:23:33
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0