Helgen

sorry för dåligt bloggande men har inte haft tid.. I fredags firade jag älskling som fyllde år och på lördagen var min familj bjudna till hans föräldrar på middag.. Det var hur trevligt som helst och det var god mat. Det blev lasange. Yummi ! och sedan tårta till efterrätt.. Kvällen blev inte så sen och vid halv tolv skjutsade jag hem mamma och dom.. Passade även på att hälsa på Mexx som blev jätte glad att se mig. Gud vad jag har saknat honom.. Funderar på att ta hit honom ons-tors =) det skulle nog min lilla kattunge tycka var kul och jag tror att Monny saknar honom också. Så blir det!!  Men hämtar nog inte honom förens på kvällen.. Slutar halv tolv imorgon och då ska jag hem och storstäda, har nämligen bjudit hit tjejerna.. En liten tjejkväll mitt i veckan .. Skojjigt.. Ska även agera chaufför då jag ska skjutsa B och älskling och några till fotbollen..

Vad har hänt annars, hmm jadu, jag spenderade hela söndagen med att se One tree Hill avsnitt.. Så himla bra jag bara ÄLSKAR den serien.. Är beroende.. Minst 5 avsnitt per dag, haha.. Im desperate, i know! går t.o.m upp tidigare bara för att se ett avsnitt innan jag ska åka till jobbet..


Kommentarer
Postat av: jojjo

One tree hill är så jävla underbart! Älskar det! :) :D

2008-09-23 @ 18:50:34
URL: http://jojesossosicoca.blogg.se/
Postat av: Johanna

ja den är så himla bra den serien

2008-09-23 @ 22:42:31
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0