Fika med girlsen



Ursäkta bildkvalliten men det är inte jag som har fotat utan Sandra! haha.. Men iaf.. Var och fikade med Tina och Sandra igår som jag inte har träffat på evigheter.. Som vanligt pratade vi om allt mellan himmel och jord.. Tråkigt nog var det bara jag som svullade! en ostmacka och varm choklad. Mums

Ja just det, Tina har ju varit i London precis på en shoppingwekeend och snacka om att jag blev avis på det hon hade köpt.. Sån snygg skinnjacka i brunt, och skorna.. Vill se allt annat också! Vi bestämde oss för att inom en snar framtid ska vi åka dit vi tre och SHOPPA..

London here i come!

XoXo/ Nikki

Kommentarer
Postat av: Tina

tack för igår gumman !! :D va så länge sen! inte bra!

klart vi ska till london ocxh shoppa loss ;) ja vet vart man ska nu :P hehe

ses imorn vännen !! puss och kramiZ <3

2008-09-23 @ 18:14:46
Postat av: Alexandra

Sådant vi alla behöver ibland ´´

2008-09-23 @ 20:13:43
URL: http://cleopatravii.blogg.se/
Postat av: Johanna

vad kul de låter att bara åka i väg och shoppa

2008-09-23 @ 22:43:35
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0