Badrummet måste fixas!

Hej sötnosar! Har inte blivit bloggande på länge nu igen vilket är tråkigt, saknar era kommentarer! Har fullt upp thats why! flyttar ju in i lägenheten imorgon och det är mycket som ska fixas innan det. Så det här är sista natten här, blandade känslor! Men men, flytta hemifrån måste man göra så :) Var över en sväng där för en stund sedan och hämtade damsugaren! ska ju fixa mitt lilla hus innan jag ger mig iväg. Inte mycket saker där nu, sängen, tv och tv bord och sedan datornerna och tre flyttlådor, så det är inte så mycket kvar! skönt, men det tar ändå en sån tid. Suck! men har hela helgen på mig att fixa i våran lägenhet, vi måste åka och köpa massor med saker också, bl.a saker till min kissemiss!

När det väl är klart kommer det bli grymt fint! Älskar att inreda och är duktig så.. Nästa steg blir att fixa till badrummet. Kakla om och så, jag vill helst ha gråa kakelplattor i sten vid duschen, sedan vitt och sen fina mosaikplattor på golvet. Vi ska ta bort badkaret och göra en stor dusch i stället som är 3 meter lång och 1,5 m bred typ. Jag ser det framför mig hur bra det kommer att bli! självklart ska vi ha golvvärme också! Det är ett måste för mig i badrummet, + att det är bra för fukt och så. Att det lättare torkar! När det är klart vill jag ha små runda lampor i badrumstaket, och att man kan justera ljuset så att man kan få ett behagligt ljus där inne! , gillar verkligen inte badrummet idag, det är orange färg på väggarna och grönt golv, USSH! haha..


Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja, men det är det värt :) Sen kommer du tycka att det är såå skönt när allt e färdigt!

Allt bra idag?

2008-09-12 @ 14:15:26
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: Dennis

Lycka till med badrummet, hoppas att det blir fint! :)

2008-09-12 @ 14:21:50
URL: http://www.dennism.se
Postat av: Johanna

vad kul att flytta hoppas de går bra

2008-09-12 @ 14:30:47
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0