Söndag

Idag har det varit pissväder, hade bara lust att ligga kvar i sängen hela dagen.. Tror ni inte jag glömde ställa tillbaka klockan.. Suck! men fick sällskap av syster på msn.. Så det gjorde inte så mycket..

Vid ett tiden begav vi oss på en visning av en villa som vi gillade, vi får se hur vi gör, vi ska boka möte med banken och prata med dom om lånelöfte m,m.. Vill verkligen bo i villa då jag inte är sådär jätte förtjust i lägenhet.. Så jag hoppas på det bästa nu.. Villan har fem rum och tre badrum! ;)

Haha vet ni vad jag och älskling gjorde efter visningen, jo vi köpte 8 trisslotter, vi vann 150 kr så vi köpte ännu mer, vann 2 x 25 och blev två till, sen blev det inga fler.... Fan vi som trodde vi skulle vinna flera miljoner! haha!!





Kommentarer
Postat av: mikaela.b

nyss köpt en lägenhet och nu ska kanske köpa en villa :O

2008-10-26 @ 20:17:33
Postat av: Sara

Man vinner ju bara lite jämt ;p så tråkigt.

2008-10-26 @ 22:40:06
URL: http://saralinneasikstrom.blogg.se/
Postat av: Alisa

hehehe ,,,jag köpte en gång o vann 1000 fast då va ja ung så fick inte pengarana:S

2008-10-27 @ 00:37:57
URL: http://missalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0