onsdag

Godmorgon sötnosar, , hoppas att allt är bra med er ? själv känner jag mig lite krasslig, tror jag börjar bli sjuk, men det är min sista arbetsdag denna vecka så jag ska iväg iaf.. Sjuk får jag vara när jag är ledig, behöver alla pengar jag kan få..  Åhhh vet ni vad jag drömde inatt, jo att vi var på visning av en villa, och vi gav ett bud och till slut var den våran... Vill så gärna bo i villa. Klarar inte av att bo i lägenhet då jag känner mig som en fånge.. Vi får väl gå till banken igen och kolla hur mycket lån jag och älskling kan ta tillsammans nu, eftersom att jag pluggade när vi tog det första lånet så fick inte jag ta något.. Lån hit och dit.. Men tur att den möjligheten finns..Eftersom att det byggs jäkligt många bostadsrätter så!

Jaja, nu till dagen, slutar tidigt idag och då ska jag hem och storstäda som vanligt. Gör det alltid på onsdagar så att det är fint till helgen, hatar att ha det stökigt kring mig, kan inte fatta hur man kan leva i en svinstia.. I can´t..  Sen tänkte jag göra en god potatissoppa till lunch och bara pyssla om mig själv, fräscha upp mig lite..


Kommentarer
Postat av: mariacarlsson

Hoppas ni får ett lån så ni kan köpa ett hus, så mycket roligare att bo i hus.



Fin bild! :)

2008-10-15 @ 10:18:25
URL: http://miaaas.blogg.se/
Postat av: Jen

ja men villa är väl inte omöjligt.,, man börjar smått och arbetar sig upp liksom. Tjohej

2008-10-15 @ 10:50:50
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/
Postat av: Johanna

jag känner mig krasslig jag med. Inte kul alls. kram

2008-10-15 @ 11:42:03
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0