Min nya jacka!

har inte blivit mycket bloggande idag eftersom att jag spenderade eftermiddagen i Nacka Forum för att köpa en jacka, och jag hittade äntligen min, det blev en everest, skit snygg färg. Visar imorgon!! Träffade även min kusin Rickard och Anni! Blev lite chockad av att se dem där men det var trevligt även om man inte hann prata sådär jätte länge, och Anni hade en grymt fin jacka på sig, har själv varit sugen på att köpa den men den var tyvärr för kort i armarna för mig :( .. Men men!! Efter forum begav vi oss hem för att käka middag, blev kyckling i currygryta och kornris, mumsigt!!

Hämtade även bilen hemma hos mamma, ska låna den till jobbet imorgon, skönt! träffade mina kära bröder också, syster hade precis gått och lagt sig och sjöng i högan skyn bä bä vita lamm, hon är ju bara för rolig!

Har verkligen kommit min ena bror jätte nära, han är hur mysig som helst, gosig och allt! ska jobba på Bs jobb på torsdag och då ska han med, ska bli kul!

Min andra bror  höll på att få rastaflätor av mamsen, han var hur söt som helst! snuttarna mina!

Nu är det dags för ROSA BANDET GALAN, det får ni ju inte missa!







Kommentarer
Postat av: Jen

Där ser man, ja idag är det kallt,, på med vinterjackan.Kram

2008-10-29 @ 10:40:57
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/
Postat av: ♥JuJu♥ Mode- & Fotobloggaren

Söta :)

2008-10-30 @ 01:38:22
URL: http://shesmiles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0