Fredag

Äntligen helg igen, freeeedag, härligt! vad ar jag gjort idag, hmm jo jag var på jobbet idag så att jag slipper att åka dit imorgon, så det är skönt, då får jag sova ut med älskling istället.. Sen var jag på sjukan och röntagde en knöl jag har, vilket visade att det inte var något allvarligt så det var superskönt.. Åkte buss hem och snacka om grinig busschaufför. okej inte mot mig men mot en gammal tant som gick av där fram, då fick hon damp och skrek på henne, skrika på en gammal människa, suck! sen körde hon desutom som en galning, fort gick det.. Lite läskigt. men kom hem välbehållen iaf..

Älskling var för en gångs skull hemma när man kom hem, så vi begav oss till affären och köpte bl.a soppsorteringssaker eller vad man kallar det, ja ni hajjar..

Väl hemma tog jag ett välbehövligt bad vilket var underbart skönt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

men gud vilken människa alltså... ja busschaförer kan vara griniga

2008-10-17 @ 21:59:04
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0