Dansen var nog roligast

Trisst väder det har varit idag, men vi har ändå varit ute en stund, tog med bror, Mexx och Money på en promenix men sedan kom spöregnet så vi skyndade oss hem.. Jag ska snart se en film, Phat Girlz, den är jätte bra, älskling och Felix ska se fotbollen klockan åtta.. Suck, så de har bokat tv:n hela kvällen, nu längtar jag verkligen till våran plasma tv.. Så att vi har två tv apparater, klarar mig fan inte bara på en då man måste samsas om den hela tiden, men ofta vinner jag så de får självklart se på fotbollen, visst är jag snäll ;)

Hoppas vädret är bättre imorgon.. Felix har både innebandy och ishockey imorgon, han är en liten sportfåne, förra helgen hade han fotboll från fre-söndag kväll. Fattar inte hur han orkar ibland.. Men han gillar det så! så han har tre aktiviteter men han gillar hockeyn mest, men han är grym på allt!!

Själv, har man gjort allt från ridning (största delen) till Piano, innebandy, teater, dans m.m. Dansen var nog roligast!

Vad är den roligaste aktiviteten ni har gjort/ gör ?







Kommentarer
Postat av: Ellinor

Haha gick du på promenad med farfar & Myntet samtidigt? ;) En katt & en hund... komiskt! xD



Skinka är ju gott gott på pizza :P



Hmm... jag har dansat, ridit, spelat badminton, teater & så klart ridit vilket jag har gjort nu i 5 år tror jag :)

2008-10-11 @ 19:56:58
URL: http://ellinorber.blogg.se/
Postat av: Johanna

jo det är jätte gott

2008-10-11 @ 19:57:05
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0