Dagen

hej, hoppas att ni har aft en bra dag, dagen började för mig i Nacka Forum där jag var med Tina och Sandra.. Det var hur mycket folk som helst, speciellt var det en lååång kö till H&M .. Vi började på Gina .. Utbudet var okej men var inte överaskad.. Men det blev en hel del shopping, sex plagg kom jag hem med. Visar det imorgon.. Är helt slut! Kom hem sju idag då jag var på jobbet också!!

Forum har blivit enormt, men det fanns vissa affärer jag saknade, bla Cubus!!

Ja just det, jag var hos läkaren idag, det gock bra, jag beöver inte opereras, utan jag ska fortsätta komma på kontroll varannan månad..

Tack sötnosar för att ni följde med, det betyder mycket!!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Himla tjusig bild. Den ser härlig ut... ^^

Hur är det med dig och halsen !?

2008-10-23 @ 23:07:24
URL: http://cleopatravii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0