10 saker om mig!

Lite fakta om mig !

♥ är 174 cm lång och min syster på 14 år är lika lång som mig !
♥ Jag har ett grymt självförtroende men dålig självkänsla! Tyvärr, vill ju ha båda!
♥ Jag bara älskar att resa, mitt drömresmål är bl.a till Kenya, Mauritsius och Japan
♥ Jag älskar japansk stil och kör på det hemma, vi ska även börja äta mer japansk mat! mumsigt!
♥ Jag har examen i webdesign och gillar att designa och fota
♥ Jag är nykterist, och tänker vara det hela livet! stolt!
♥ Jag har en tatuering i svanken och funderar på att skaffa en till!, men var vet jag inte
♥ Jag har alltid varit intresserad av att bli forskare inom cancer och det stod mellan att plugga
det och webdesign, blev det sistnämnda. Men vem vet, om något år kanske jag pluggar igen!
Jag gillar att plugga som ni kanske förstår, för mig är utbildning viktigt, så ta vara på skolan! ni kommer
att ångra er annars..  Man kommer inte långt om man är outbildad!
♥ Jag är en person som är ärlig vad jag tycker och tänker om en person, jag umgås med dom jag vill
och visar rätt tydligt vilka jag gillar och vilka jag inte klarar av att umgås med! ibland nästan för tydligt, men vadå
ärlighet varar längst, tänker inte känna mig påtvingad att umgås med någon jag känner att jag inte passar ihop med! thats it!
♥ Finns inget underbarare än att resa, speciellt till thailand! ligga på en strand och läsa en bok, äta god mat och vara
nära och kära, det är livet för mig!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

INtressant inlägg !!

Allt väl med dig ?

2008-11-22 @ 20:43:20
URL: http://cleopatravii.blogg.se/
Postat av: Jonas

Du la resa 2 ggr, plus att man kan visst komma långt utan utbildning. Nytänkt är viktigare än kunskap nowadays

2008-11-24 @ 22:15:06
Postat av: ann nguyen

fråga :D haha, hörde du har en tatuering, undrar bara vad en sådan kostade för dig att göra?

Tänkt på en liten, vid nacken typ om några år, men mste få lite info hah axD Tacksam för svar :D / A.

2009-01-09 @ 23:05:36
URL: http://annnguyeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0