Sugen på cola!

vad gör ni ? själv sitter jag här och väntar på att middagen ska bli klar. Det blir Pangasiusfisk i coccosmjölk, majskolvar, potatis i ugn och en avocadosås, yummi. Ett tips till er som inte gillar fisk är att äta pangasius, den fisken är så god!

Ikväll ska vi mysa och kolla på skräckfilmer och käka Ben och Jerrys, min favoritsmak är chew chew..

Åhhh vad det luktar gott om maten, är hungrig.

Vet ni vad jag blev sugen på nu, COLA! syrran har väl smittat mig efter all colasnack! haha. så jag bad älskling att köpa med sig en flaska hem..


Kommentarer
Postat av: Johanna

jag sitter och dricker cola nu mums mums

2008-11-22 @ 17:31:31
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0