Japanskt!

heeeej mina kära läsare, har ni saknat mig idag ? ja det har ni ju.. Men nu har jag tid att blogga lite, har varit full rulle på mig hela dagen.. Har varit hemma och hjälpt till att städa garaget och tomten..Det tog inte så lång tid, är ju rätt snabb av mig.. Hehe men det var kul... Faktiskt!

Sedan var jag med B, mamma och Flisan på en Sushirestaurang. Jag åt ris med yakinikusås, hur gott som helst, självklart blev det en japansk soppa också, hur god som helst...

Sen har jag varit och fikat på mc donalds, deras glass med chokladsås, muuuums.. Träffade även på en gammal kompis där så det var jätte kul..

Vad har ni haft för er idag ?


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Sushi är så himla gott :D

2008-11-07 @ 20:42:45
URL: http://cleopatravii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0