Grattis bror

heeej sötisar! tråkigt att inte blogga så mycket men har fortfarande problem med att lägga upp bilder, fattar inte vad som är fel. Men men så länge får det bli inlägg utan bilder, tråkigt jag vet, speciellt när man har hur mycket bilder som helst, ajja! hoppas allt är bra med er ?

Själv är det okej, lite småförkyld och ont i halsen men det är sådana tider nu.. Idag har jag mest slappat framför Prison Break, är helt såld på den serien, och visst är Michael och hans bror värsta hetingarna, eller ?

Har även varit hos mamsen för att fira min bror som fyller sex år idag, han fick Wall E saker av oss, sen exprediment med bubblor av olika slag, han blev hur glad som helst, sen fick han en cykel, kassaskåp m.m, en lyckad födelsedag helt enkelt..

Sami håller på med middagen nu, det blir köttfärsgratäng, mumsigt! och till maten blir det Idol.

Kommentarer
Postat av: sara

min bror fyllde oxå igår!! :O ahhah fast inte 6 utan 19.. :p

2008-11-22 @ 12:45:04
URL: http://ssaaaraas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0