En kommentar från en läsare

Imorse vaknade jag på ett strålande humör, jag var glad, pigg och utvilad, men pricken äver i:t var ändå när jag läste en kommentar av en tjej! så himla gulligt och man blir ju så GLAD. Hon kommenterade min text om att Älska dig själv! TACK!



fan va underbart att hitta en ung tjej med hjärna och ÄKTA självförtroende, hade nästan tappa hoppet bland alla jävla blondinbellawannabee som inte kan göra nått utan att undra om folk tycker dom gör rätt eller fel! Du är ju helt underbar tjejjen! önskar fler var som du. fast jag är 28 år har jag ändå inte lärt mig att ens gilla mig själv,,, du är bara såå oooooo, jävla störtcool! all heder åt dig gumman du är VACKER!



Jag finner inga ord, så himla fint skrivet, tack så mycket gumman :)




Kommentarer
Postat av: Alexandra

Du förtjänar att hröa det där :D She's telling the truth

2008-11-07 @ 20:43:20
URL: http://cleopatravii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0