Duktiga Nikki

Mätt och belåten, har tryckt i mig ett nio pack kyckling + plusmeny så jag är proppis nu om man säger så! Alltid lika gott när man äter mc donalds men efter då mår jag illa.. Skrääääpmat.. Och varje gång säger jag till mig själv, aldrig mer, mår ju så dåligt efter, men nej, jag fortsätter att trycka i mig det! Gott för stunden, right?

Har faktiskt varit duktig idag, har tvättat två maskiner tvätt, städat lägenheten, fixat i mina tre gaderober
( måste skaffa fler :(... ) , Och även fixat älsklings gaderob, snäll jag är va ;)

vet ni vad jag har mer gjort då, jo sparat pengar på ett konto jag inte ska röra, japp minst 2-4 tusen i månaden ska jag spara.. Vill komma igång med mitt företag snart så då måste man ha cash.. Måste utnyttja medans mitt företagskonto och allt är gratis, är det i ca ett år, sedan kostar det ju !

Nu sitter jag här i soffan och bloggar, kissarna bråkar med varandra ( på skoj ) Mexx ligger nedanför mina fötter och kollar på catfighten medan älskling sitter vid sin dator!

Ska snart kolla på tv, hmm är det något bra ? Stjärnor på is är det väl, ska även se någon film senare...

Ska kolla igenom era kommentarer nu... Förlåt , har inte gjort det på någon dag nu!

Vad ska ni hitta på ikväll då ?






Kommentarer
Postat av: Ellinor

Det vore snyggt! :D Men som tapet eller målarfärg då? :/

2008-11-01 @ 19:52:56
URL: http://ellinorber.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Haha, kan inte du komma & hjälpa mig? Jag fattar inget ;)

2008-11-01 @ 20:24:36
URL: http://ellinorber.blogg.se/
Postat av: Jen

Tja jag har baske mig inte hunnit kolla på kort till bloggen, jag är lite trög. Allt bra annars? Nu får man kläda på sig när man ska gå ut, kallt är det. Kram

2008-11-02 @ 08:54:32
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0