barn!

Sitter och kollar på SOS familj vilket jag tycker är väldigt intressant, en bra "dokumentär" man lär sig bara av att titta! Uppfostran är väldigt viktigt och att man är tydlig och visar vem som bestämmer. Positiva beröm är också en väldigt viktig del. Att man berömmer varandra och tar hand om varandra.. Alla mår bra av det i längden..

Jag vill lära mig så mycket som möjligt om uppfostran m.m. Vill ju själv skaffa barn inom en snar framtid och vill få barnet och min familj att mår så bra som möjligt så att vi får en bra framtid tillsammans.. Jag känner att jag är redo redo för det redan nu, men vill bara känna mig trygg ekonomiskt och så..

Åhhhhhh vad jag längtar tills jag får kids :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0