Tänk positivt!

Hann inte skriva ett inlägg imorse, sitter hemma hos mamma nu så det blir ett sånt här tråkigt inlägg utan bilder men bättre än inget eller hur.. Ska snart gå ut på en långpromenad med Mexx, ska bli härligt att komma ut och röra på sig lite.. Fast regnet hänger i luften så iag får se om vi hinner med en lång eller inte... Efter det ska jag iväg på ett möte och efter det ska, gissa ;) jaaa ett möte till.. Spännande va..

Ska förbi Nacka Forum en snabbis sedan för att köpa gooooooodis på jamjam, älskar deras choklad så det ska jag unna mig.. Det är jag värd.. Var hos läkaren igår, det var inte speciellt kul. Fick ett jobbigt besked! fick också ta sex rör med blod, blä!  Men det gick förvånandsvärt bra, de tog verkligen hand om mig. Jag fokuserade på att INTE bli yr eller må dåligt eftersom att efter det skulle jag hämta mina brorsor i skolan . Och vet ni, DET FUNGERADE... Mådde inte alls dåligt... Yeeeay... Så tänk positivt nästa gång ni ska göra något obehagligt!

Vi hörs efter jag varit ute med Mexx

Kommentarer
Postat av: Jen

Duktiga du, själv är jag så svårstucken så det kommer knappt nåt blod alls. Trist med dåligt besked från läkaren. Hoppas det ordnar sig. Kram tjejen,, GOTT MED CHOKLAD.

2008-12-04 @ 08:30:23
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/
Postat av: Marre

Vaf fick du för besked av läkaren, sötnos? :/

2008-12-04 @ 12:05:40
URL: http://maaarree.blogg.se/
Postat av: Lisa

hoppas det var en trevlig promenad då:)

2008-12-04 @ 18:20:04
URL: http://lisa94.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0