mys hemma

pust och flämt, nu tar jag mig tid till er lite.. Har storstädat och gjort det mysigt här hemma tills älskling kommer hem (hoppas att det blir snart) Lite tråkigt att sitta här ensam, har inte mycket att göra just nu.. Idag har jag som sagt städat, sedan har jag gjort lite hemligar saker som ni får veta senare, inte idag.. Är sugen på att hyra några filmer till ikväll. Hmm ja vi får se vad vi hittar på.. Imorgon kommer mina småsyskon hit, ska passa dom till på söndag, så det blir nog full rulle här som vanligt, men det är rätt kul. Har världens underbaraste syskon så..

Ussh vad trisst att det är så mörkt, sitter i köket och det är liksom redan mörkt, klockan är lite mer än fyra.. Trisst.. Men till lucia vänder det igen.. Skönt det!


Kommentarer
Postat av: Jossi

Sv; Hihi, aa :D

2008-12-05 @ 16:15:44
URL: http://jossisplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0