Måndag

Godmorgon, har ni sovit gott ? det har jag, är hur pigg som helst fast jag la mig sent i går.. Har precis tryckt i mig julvört med philadelphia, mumsigt! ska ta med mig lite lussekatter till jobbet idag. Jobbar till fyra idag, blir hämtad av B vid 8, skönt att åka bil dit. Ska nog låna deras bil sedan när de åker till Thailand. Lyckostarna!

Efter jobbet ska jag möta upp älskling för att träffa våran jurist och prata lite och så. Lite bankärenden! Är jäkligt glad över att våran bostadsränta har sjungkit, vilket innebär 3000 kr extra i månaden. Jippie!

Sen efter bankbesöket tänkte jag julhandla lite i Nacka Forum! köpa de sista julklapparna så att man inte behöver stressa..


Kommentarer
Postat av: Mikaela

ha en bra dag :) jag tänkte försöka starta en blogg sen så då kan du hjälpa mig med designen när du har tid ? :D <33

2008-12-08 @ 08:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0