Lördag

Godmorgon! hoppas att ni har sovit gott ? gick upp för en stund sedan, tog en lång härlig dusch och nu sitter jag här och väntar på att mina ägg ska bli klara så att jag kan äta äggmacka (julvört) och dricka varm choklad, mumsigt! har längtat lite till frukosten...

Idag har vi mycket att göra, två av mina syskon kommer hit som vi ska passa tills imorgon. Men det hindrar ju självklart inte mig från att åka iväg, tycke bara det blir roligare, måste nämligen förbi Sickla en snabbis, sen funderar vi på att gå på något museum med ungarna, hmm finns ju en hel del att välja bland.. Har tagit med dom på massor med museum faktiskt.. Måste vara runt 6 stycken iaf!

Såg en väldigt bra film igår som jag bara måste rekomendera, Poseidon. Var lite otäcka scener, bla vatten och trånga utrymmen, ussh!! Så den rekomenderar jag er att se..




Kommentarer
Postat av: Alexandra

jodå.. har sovit bra fast jag känner mig slut i huvudet ändå ;P

Allt bra ?

2008-12-06 @ 10:24:18
URL: http://cleopatravii.blogg.se/
Postat av: Maria

Museum kan vara ganska roligt ibland :) det finns mycket att se!

2008-12-06 @ 11:05:27
URL: http://www.mariacarlsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0