Söndag!

Godmorgon sötnosar! vaknade för en halvtimme sedan, vill vara trött när jag ska sova ikväll då jag ska upp tidigt imorgon. Ska ju på utbildning, spännande! och imorgon skriver älskling på papper och sen är lägenheten VÅR, så han ska börja måla imorgon och fixa! jag åker och kikar efter utbildningen, är nyfiken. Lite nervöst är det för snart blir det inflyttning! shiit!

Gillar egentligen inte att bo i lägenhet, trivs bäst i villa, men man får väl börja med det här och sen sälja och få bra med pengar så att man kan betala handpenning. Det är inte så att vi kommer att stanna i den här lägenheten för alltid! men en början helt enkelt!

Åhh hoppas jag får bra arbetstider på jobbet också, skulle vara skönt! vill börja tidigt och sluta tidigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0