Bloggar!

God morgon


Har precis kollat igenom lite bloggar och suckar för mig själv, stackarna. Nä men seriöst. Om man ska bli storbloggare så krävs det att man är osäker i sig själv, nä men man börjar undra vart dom är påväg. Vissa skryter om hur många dom har legat med, antingen är det sanning eller för att provocera. Jag skulle skämmas om jag knullade runt med vem som helst, känna mig smutsig, inte konstigt att könssjukdomar ökar. Sen finns det andra som ska provocera på ett elakt sätt. Trycka ner människor till max. Men det visar ju bara hur svag denna personen är. Oavsett om man enbart gör det för att få läsare och bli stor. För man kan inte lossas vara någon helt annan i sin blogg, det går inte. Bloggen speglar en själv på ett eller annat sätt.


för att bli stor bloggare krävs det

Ha taskig självkänsla Bloggen speglar en själv på ett eller annat sätt
Provocera Ju värre destu bättre, allt för att få läsare att reagera
Lägga ut vågade bilder ups, såg man min bröstvårta. HI HI ;)
Sminka sig till max Det är inte snyggt när man är översminkad (min åsikt) tänk på hyn också ;)
Operera sig Lagom är bäst. Ju mer operationer destu mer fejk och ful blir man
Mobba mår man så dåligt att man måste trycka ner andra till max, Utseendemässigt m.m
Lögner Vad är sant och vad är falskt? vissa grejer är så uppenbara...
Knulla runt och skrya om det Smutsigt!!!!! USH!
Dricka OFTA Unga som dricker så mycket, stackars deras lever m.m. Kan de inte ha kul utan alkohol?
Skryta till max Självklart blir det ett eller annat skryt om deras "perfekta liv" deras pengar m.m.

Sen finns det självklart dom som lyckas ändå ;) Allt är som sagt inte sanning ( vad är sant över huvud taget?) i deras bloggar men det är ändå intressant att se vad dom tar till sig för att få läsare..


Vad är era åsikter? skulle vara kul att höra dom :) Skriver mer om detta ämne sedan.
Nu ska jag hoppa in i duschen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0