Som en fisk på land

Shit vad jag är trött, skulle behöva gå och lägga mig en stund, är helt färdig, ha ha! Min lilla kattbebis väcker mig varje morgon vid 4-5 då det börjar ljusna ute. Då tycker han att jag ska gå upp och håller på och jävlas, busar i sängen, rivs lite grann, så varje morgon slutar det med att jag ligger inlindad i täcket som en mumie så att han inte ska komma åt min hud. Där ligger jag och rycker som en fisk som precis har kommit upp på land. När jag väl lyckas somna om så ringer min kära sambos klocka, då väcks jag igen. Och när jag slutligen somnar om IGEN så ringer min förbannade klocka. ZzzZZzzzzZZzzzz!!!!!!


Men det är bara att vänja sig vid läget, såhär kommer det bli sedan när man får en liten bebis fast 100 gånger värre, är jag beredd på det? Jadå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0