Fredagen i bilder

Fredagen

Dagen började med att vi åkte och besiktigade bilen. Tog en jäkla tid och jag var otålig som vanligt. Den gick igenom och efter det begav vi oss till forum. Skulle köpa det jag hittade dagen innan. Kom hem med 5 par byxor, tre par mjukisar ( Sooo Niki style) haahaha.. Och två leggins. Hade även köpt en kofta två dagar tidigare. Får fota det lite senare. Orkar inte det just nu.


Efter forum åkte vi över till mamma en sväng, skulle lämna lite kläder som har blivit för små. Fick en slant för det så det var kul. Det var bla nästan alla mina leggins, skitfina, 3 par jeans och lite annat.



Hittade en käre bror sittandes i fotöljen spelandes

En annan låg på köksgolvet och höll på med sin nya mobil

Och en annan lekte på sitt rum

Mexx dagen innan jag var framme med saxen, nu är han korthårig :)

Vi köpte lite leksaker till kissarna, bl.a ett tankespel för katter :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0