3e maj 2010

Från depp till pepp. Träningen gick jättebra idag. Vaknade imorse med träningsvärk i armar så det tyder ju på att jag har tagit i bra. Tränade låren och bäckenet (bra när man ska krysta ut en bebis sedan) Körde lite för hårt känner jag. Men vill ju passa på när jag är där. Imorgon ska jag nog göra någon gruppträning. Får se vad det blir. Ska värma lite rester från igår, lax med hemlagad potatismos och franska örter sås. Åh vad gott. Sedan lite c vitamin på det. YUMMI


Resten av dagen blir att glo in i väggen och tycka synd om mig själv. Nejdå det ska jag inte göra. Hade tänkt att sätta mig i solstolen men nu blev det massor med moln helt plötsligt. Min vanliga otur. Så istället ska jag tvätta, wihooooo..


Nu: LUNCH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0