12e maj 2010

Åh vilken undebar dag jag har haft. Dock orkar jag inte lägga in bilderna idag så dom får ni se imorgon. Men iaf! Träffade min systeryster som var i stockholm med sin skola (hon bor annars i Norrland). Vi skulle mötas upp vid dramaten och jag var där en timme tidigare för att passa på att njuta av solen en stund, så där satt jag. Hur mysigt som helst. Såg desutom en skådis som gick in på dramaten ( en skådis som bl.a varit med i Ondskan) kul kul.. Sedan kom min syster och hennes kompisar. De ville självklart shoppa så det blev att kika i många affärer, hittade lite jag vill ha. Imorgon ska jag sälja massor med plagg på blocket tänkte jag, min medicin och träning har gjort att jag gått upp i vikt så nu måste det storrensas och inhandlas nya kläder. Är i stort behov av en helt ny garderob med massor av kläder. He he!


Men iaf, dagen fortsatte med massor av snack med syster. Länge sedan vi träffades men pratar i stort sett med varandra varje dag så ♥ Berättar med imorgon om dagen tänkte jag då jag också visar bilder...


Dagen slutade iaf med att jag åkte förbi forum efter jag vinkat av syster. Shoppade lite, men hittade inte så mycket jag hade tänkt. Som vanligt! Funderar på att åka dit imorgon med. Får se!!


Nu ska jag byta om till pjyamas och bara myspysa, är helt slut i fötterna.

Kommentarer
Postat av: Bells

Åh, saknar dig redan ! :( <3

Vi hade en så mysig dag! Det måste vi göra om så vi kan prata ut mer och bara vara :D Jag är jättenyfiken på hur en vanlig dag i ditt liv är faktiskt :) Kan vi inte prata om det nån gång? Att jag kommer och sover över hos dig i några nätter? ^^



Älskar dig Niki <3 <3

2010-05-13 @ 19:31:46
URL: http://bellsb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0