10e maj 2010

God morgon


Har sovit helt okej fast det var första natten med våran lilla kissebebis. Jag hade gjort iordning en korg som han skulle sova i men icke då, han ville sova brevid mig i sängen, så där sov han hela natten och det var så mysigt. Han skulle ligga nära mig och vaknade flera gånger av att han kurade ihop sig intill mig. Sötnos! Han är en kaxig liten plutt som dom andra katterna har respekt för. He He!


Trisst väder ute idag, spöregn, grått och trisst. Blir att sitta inne och mysa hela dagen. Ska snart göra lite frukost, har inte hunnit det än, funderar på att göra en kopp varm choklad och rostade mackor. Yummi!

Någon som är lite svartis på den nya kissen är Geisha... Men samtidigt väldigt nyfiken


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Naaw, pluttemissar ^^

Vad mysigt det låter, att sova med en kurrande katt i sängen :D Vill prova med Mimmi eller Musse, men bara ett problem med dom...

Musse snarkar

Mimmi vaknar tidigt

Jag avstår från att sova med dom ;)



Skrev mitt första "riktiga" inlägg idag! :D Woho ;)

2010-05-10 @ 16:59:20
URL: http://bellsb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0