6e mars 2010

Godmorgon


Härligt att vakna upp till det fina vädret, de säger ju att våren är påväg men jag vet inte riktigt om man kan lita på det. Först måste snön bort och sedan ska det självklart vara plusgrader.
SEN är våren här :D


Älskling och dom ska iväg och hämta sina fotbollsbiljetter idag, säsongen börjar ju snart så, jag drar nog hem till mamsen, tänkte fota lite med Mexx. Min nya lins har kommit nu så nu blir det mycket bilder igen, wiho. Nu är min kamera skyddad, äntligen! Och den tar grymt snygga bilder också :D Trodde jag inte..


Shit, till hösten har jag och älskling bott i våran egna lägenhet i 2 ÅR, det är helt sjukt vad tiden går fort och att man blir så vuxen bara sådär, skaffar eget boende, förlovar/gifter sig och skaffar barn :D Många "skolkamrater" har fått sitt första barn och några är påväg. Vad stor man har blivit helt plötsligt. Allt var så enkelt förut, men jag gillar denna del av livet, man bestämmer över sig själv och skaffar en egen familj. Har alltid varit den där "familjepersonen".  Kommer ihåg när budgivningen var på lägenheten och när vi fick reda på att vi vann, glädje fylldes av rädsla, rädsla över att ta steget från mamma, lämna sitt boende med mamsen som man har bott med i hela sitt liv. En stor del ville ha lägenheten, men en liten ville stanna kvar. Sen var det bara att skriva massor med papper och sedan var den våran, VÅRAN LÄGENHET. De första dagarna var jobbiga, men nu är det bara härligt. Familjen finns ju kvar. Man växer varje dag som person vilket är en viktig del i livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0