Min Midsommar

Svart klänning med svarta högklackade. Massor av smycken

LYCKA

Midsommarstången

En av tårtorna. SÅ GOD.. Mer bilder kommer imorgon

 

Jag har haft en helt underbar midsommar med vänner och familj så som det ska vara på midsommar, vara med sina nära och kära och bara ha det bra. Dagen började med att jag och älskling åkte till mamsen och dom där det var massor av folk. Blev sillunch, dock tycker jag inte om sill så för min del blev det potatis och gräddfil, mums! Där umgicks vi ett bra tag innan det var dags att knalla ner till midsommarstången. Där var det full tjå att klä stången. Inte för min del då jag ägnade min tid till att fota  (som vanligt) Det blev dans, skratt, jordgubbstårtor och mys. Vi var väl ett 30 tal om inte mer igår som umgicks så det var trevligt. Barnen dansade och badade. Själv är man badkruka här i Sverige. Vädret var toppen. Fiskdamm för de små m.m. Efter ett tag begav vi oss hemåt. Älsklings och mina gemensamma vänner kom över och hängde med oss hemma hos mamsen. Vi satt på den nya delen av altanen som är GRYMT FIN (avis) . Där satt vi och babblade ett tag innan vi drog vidare för att handla gott till kvällen. Vi grillade hos mig och älskling (vi 6). För min del blev det lax. Vi satt ute och käkade och pratade minnen, skrattade och bara hade det bra.

 

På kvällen hängde vi hemma hos oss där det blev massor med mumsigt att käka såsom tårtor, kladdkakemuffins ocg annat gott. Gillar att göra det mysigt och att alla trivs och känner sig välkomna :) Folk ska känna sig som hemma mer eller mindre :) Vi kollade även på film. Farsan! den var väl okej, några skrattanfall fick man. Klockan gick och vid halv tre åkte jag älskling och hans bror och hämtade deras föräldrar som var hos mina. Jag agerade chaufför. Vi stannade där ett tag och var hemma igen vid 3 tiden då det var dags för sängen...

 

Men vilken midsommar :D ♥ Att bara vara med vännerna, familjen, se barnen leka och ha kul, allt skratt, god mat, mys, kärlek. Jag blir så förbannat glad inombords, jag blir så lycklig så det går inte att beskriva.  TACK för alla fina människor i mitt liv, TACK ♥ Ni betyder allihoppa :) Det är det här livet handlar om, LYCKA och KÄRLEK!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

vad fin du är vackra syster :)<3333

2010-06-27 @ 11:04:56
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0