Hämtade Mexx hos mamma

Ska in till stan och träffa syster bl.a imorgon så då tänkte jag att det kunde vara kul för lilla Mexx att följa med ( mammas hund) så åkte hem och hämtade det lilla livet så det ska bli trevligt :) hoppas på bra väder då jag är sugen på att gå en riktig lång mysig promenad. Vi har precis kommit in från en promenad, blev dock inte så lång då det hänger regn i luften. Tänkte snart slänga in honom i duschen så att han blir stilig. På lördag ska han till frissan och bli sommarfin. Sötnos!

 


Kommentarer
Postat av: Bells

Haha, lille farfar ^^) <3

Längtar till i morgon! :D Måste planera outfit men tror jag har en ;) Vi MÅSTE in på Akademibokhandeln (kanske vi hinner innan vi träffar dig, vet inte) och köpa BÖCKER !! dreglar HAHA! ;D



Oh ja... det gör dom! Går runt i långbyxor och långärmat nu så att (1) jag inte kliar på dom och (2) jag inte får ber myggbett. Det fungerade inte så bra :p Var ute i skogen igår med Siri och spelade in en musikvideo. Fick några fler myggbett!!! ARGH!

2010-06-14 @ 16:18:46
URL: http://bellsb.blogg.se/
Postat av: P H O T O G R A P H Y

svar: tack så mycket :)

naw, söt hund :)

2010-06-14 @ 16:59:09
URL: http://photography.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0