Forum Nacka

Go kväll


Som ni säkert förstår vill man ägna lite tid åt andra saker än att sitta inne vid laptopen och blogga nu när det är sommar och allt. Bloggen blir lidande men jag ska försöka med fyra inlägg per dag iaf. Mer bilder också! Hoppas att ni också tar vara på sommaren, sommaren är kort och det mesta regnar bort ;) Ha Ha!


Men men. Idag har jag plågats på en varm buss. Shit vad snåla dom är med air condition, höll på att smälta bort och jag hade bara ett linne och tajts så jag var inte jätte varm klädd heller. Nä fy det var en riktig plåga, aldrig mer att jag åker buss när det är varmt ute... Men iaf! Var i Nacka Forum i min ensamhet i tre timmar, strosade runt och letade efter en midsommarklänning, kom dock hem tomhänt. Fanns inte mycket i affärerna, rea var det också, hade räknat med lite fynd men icke. Hittade ett par skitsnygga byxor, men fanns inte i min storlek, självklart fanns det alla andra storlekar... Så typiskt! Det enda jag kom hem med var rökelser från indiska och luktljus från lagerhaus. Det var riktigt skönt att vara helt ensam och gå i affärer, ingen annan att ta hänsyn till och så. Fick den tiden jag behövde.


Så på midsommar kommer jag att ha en annan favoritklänning i garderoben, en längre så den är precis tvättad och redo att använda. Det löste sig med klänning iaf vilket är tur, hade smått panik...


Nä nu måste jag hänga upp tvätten ..



Hur ser era midsommarplaner ut??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0