Bästa entren

Jag träffade min äldsta och en av de närmaste vänner jag har i går som jag inte sett på 2,5 år då hon har bott utomlands bl.a i Australien och i NZ så det var ett kärt återseende :D ♥


Eftersom att jag inte har träffat henne på länge har jag därmed inte träffat hennes familj på länge heller. Och jag gjorde världens bästa entre igår HA HA HA nästan så att man önskar att man hade det på film ;)


Sarahs pappa
: Heeej Niki (ropar från köket)

Jag: Heeeej (jag går in mot köket)

Sarahs pappa: Jag hörde att det är mycket ljud och rörelse hemma hos er bla bla bla med småtting och så

Jag: Ja gud ja, vi har en liten bebis hemma. Vi köpte honom och sedan visade det sig att
det var en tjej när vi var hos farbror doktorn. I annonsen stod det att det var en kille men icke då.

Börjar berätta om våran lilla kissebebis. Min mun gick i ett och där satt dom med ett frågetecken. Jag bara babblade på som bara den. Ibland är det svårt att få tyst på min mun.
Och sedan förstod jag att han menade ett småsyskon hemma hos mammsen. HA HA HA HA HA.


Men så går det när det har gått lång tid sen det var man träffades :P mycket har hänt, jag har flyttat hemifrån m.m. Kommer inte ihåg exakt vad vi sa under konversationen. Men jag bjuder på det :) He He! Kanske inte låter så himla roligt när jag skriver det men oj vad vi skrattade. Skratt är ju aldrig fel och det förlänger ju livet så :P



Kul att du är hemma igen gumman ♥


Såhär går det när man är ivrig på att se hur bilden blev. SUDDIG.
Kanske ska fixa så att mina ögonbryn går ihop? snyggt ju ;)  vad tycker ni ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0