8e juli 2010

God morgon

 

Morgonen började med att jag skjuttsade min kära sambo till jobbet, han hade glömt nycklarna i sina föräldrars bil, som tur är hade jag mamsens bil, så det var bara att stiga upp. Efter det var det bara att åka hem och ta en dusch, käka frulle och sedan bege mig till läkaren. Mina THS = sköldkörtelprover var dåliga som vanligt, jag äter för hög dos. Jobbigt jobbigt! Sedan ska jag på utredning..

 

Nu sitter jag hemma hos mamsen i solen och myser. Kollar på när min sambo och hans jobbarkompis håller på att fixa altanen och så. Så fin den blir!

 

 

Den här tunikan köpte jag i går på H&M. Det är en mammatröja och den satt skitsnyggt, kanske ett tecken?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0