22a juli 2010

God morgon

 

Allt bra med er hoppas jag? här är det bra, sitter och kollar ut genom fönstret och känner att sommaren är påväg mot sitt slut. Känns trisst, vill att den ska vara längre. får se till att ha tråkigt resten av sommaren så att tiden går sakta :P he he! Det ända bra med att hösten snart är här är alla snygga höstkläder och att man blir mer sugen på att gå till gymmet igen. Har tagit ett litet uppehåll nu under sommaren men sedan är det dags igen.

 

Idag åker min kära sambo iväg med några kompisar och blir borta över natten. Själv ska jag spendera dagen tillsammans med Sarah. Får se vad vi ska hitta på, vädret är inte på topp så det blir nog inte stranden. Fast nu när jag kikar på smhi så ska det spricka upp lite senare och bli närmare 30 grader, bäst att passa på att njuta av vädret den här dagen då det ska bli risigt till helgen.

 

Undra om man ska sätta på sig klänning idag? fick hem mina tre klänningar från Nelly igår, men två åker tillbaka.

Den här ska jag iaf behålla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0