OOOOOOOOOST

Tacos blev det till middag för våran del, en typisk fredagsmiddag i våran familj. Det jag gillar mest är gurkan och osten, jag gillar ost lika mycket som Oskar gör i räddningspatrullen och det säger en hel del. Riktigt gott att blanda gurka, ost och lite dipp ;) yummi. Tur att det blev rester över, ser verkligen fram emot lunchen imorgon. Eller det blir nog brunch, beroende på när man vaknar..  Jag har blivit en riktig kvällsmänniska nu för tiden, men kommer ändå alltid upp tidigt på morgonen, ställer alltid klockan då jag inte vill sova bort hela dagen. På helger går jag upp 09.30 oavsett när jag går och lägger mig.

 

Tacos är en STOR favorit..Gott med både kött och kycklingfärs !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0