27e februari 2010

God morgon


Ni sover väl fortfarande kan jag tänka mig, själv har jag varit vaken sedan tjugo i sju, PÅ EN LÖRDAG. Kunde helt enkelt inte sova längre, men somnade rätt
tidigt igår. Skönt att gå upp tidigt så att man kan ta vara på hela dagen.


Har ni märkt att det börjar bli varmare ute, men kylan kommer väl snart igen, men iaf. Igår var det första gången jag inte frös ute på hur länge som helst, jätteskönt, kändes som att våren inte var så långt borta och snön börjar sakta smälta. Ska bli härligt den dagen då man kan ha klackar och skinnjackan eller kavajen på sig. Blir inte mycket shoppande av vårkläder för min del i år, får helt enkelt använda det jag redan har. Det längsta jag har hållit mig ifrån att shoppa var ett helt år, ETT HELT ÅR. Tycker att det är bra att man får lära sig tidigt att spara egna pengar till något man verkligen vill ha :D och jag sparade till en resa. Men samtidigt tycker jag att man ska skämma bort sina barn, så länge ungen är tacksam för det ;) Hi Hi.


Hur som helst, magen kurrar så nu blir det frulle framför vampire diaries..



Om jag vore en seriefigur skulle jag helt klart vara Joakim Von Anka. Vissa säger att jag är snål, men själv tycker jag att jag är sparsam.
Ha Ha.. Snål till en viss gräns, ja okej!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

A super kul var det..kommer sitta med super mario hela kvällen ikväll också ;)

2010-02-27 @ 10:10:48
URL: http://rebeccy.blogg.se/
Postat av: LIENE

sv: okej, elefanten är verkligen söt:D

2010-02-27 @ 10:46:27
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0