Kärlek

Go kväll


Är precis hemkommen från svärföräldrarna, vi hade en riktigt mysig kväll, massor med snack, tända ljus och rökelser, god middag, trevligt sällskap (älsklings faster och man var också där, underbara människor) Jag är så glad över att vara en del av älsklings familj, som blir min familj med. När jag är kring människor jag älskar så ler jag inombords hela tiden, det värmer verkligen. Jag är bara så förbannat lycklig ♥ Det är det här livet handlar om, spendera tid med sina nära och kära. Alla bekymmer liksom försvinner och man sitter där med ett äkta leende på läpparna. Härligt! Jag har en riktigt bra relation till mina svärisar. Jag kan vara mig själv, jag kan klaga, jag kan gråta, jag kan i stort sett prata med dom om allt. Tack ♥


Jag är en människa som tänker mycket. Jag pratar bara när jag har något att säga, jag lyssnar hellre men kommer som sagt med mina åsikter när jag känner för det. Jag älskar att lyssna till andra. Men ibland kommer även mina ryck då munnen går i ett, ho ho. Jag är en person som älskar att diskutera saker, det kan vara allt från politik till sport, ja allt. Även om jag är tyst så betyder det verkligen inte att jag är ointresserad av det dom runt om mig pratar om. Utan jag vill bara njuta av att vara kring fina människor, sitta där och le och tänka att *fan vad jag är lycklig som har dom i mitt liv*. Jag känner värme och trygghet i mitt hjärta.


Familjen (de inkluderar många för mig, alla som står mig nära är min familj) är det VIKTIGASTE som finns! Man ska ta hand om sina nära och kära och njuta av livet tillsammans, ge varandra massor med kärlek, ha det bra tillsammans, ta hand om varandra.. Göra livet glatt för varandra!


JAG ÄLSKAR ER ( Ni vet vilka ni är, TACK för att ni är en del i mitt liv )


Ni får ursäkta om texten är lite flummig, är lite trött och då blir den extra flummig, men men ;)

Kommentarer
Postat av: Julia

Ljus å rökelser :D MYS!!!

2010-05-02 @ 02:18:56
URL: http://juliaexanimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0