090927

Vad fan gör jag uppe nu? och inte nog med det, har redan varit vaken en hel timme. På en söndag. Kunde inte somna om efter att ha vaknat av en mardröm. Ska vila lite i soffan tänkte jag. Glo på någon film och äta mackor med tomat och bonjour på..

Just det har ju glömt att visa en mjukisdress jag ha köpt, älskar mjukiskläder så nya sådana var jag bara tvungen att köpa. Byxorna är i killmodell och jävligt stora, MYS! Köpte även en myströja men är osäker på om jag ska lämna tillbaka den eller inte, sedan blev det även en vit gosig mössa.. Börjar ju bli riktigt kallt ute. Måste även hitta nya vantar, även dom i vitt.

Idag vill älskling åka och kolla på en plasma tv. På tiden att vi köper det.. Han har hittat någon 40 tummare men jag vill ha en ännu större. Vi får se hur det blir! Vi kvinnor får ju ändå som vi vill i slutändan ;) *Tihi*

Kommentarer
Postat av: Mikaela

ja ni har ju värsta mini tv:n nu ;) haha <3

2009-09-27 @ 11:48:39
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0