090908

Godmorgon!

Ussh vilken hemsk dag det har varit hittills. Cyklade ju till läkaren imorse och så. Sen skulle jag ta prover i labbet och får vänta en hel timme innan det var min tur och inte nog med det, alla dörrar låstes i byggnaden så vi var inlåsta, och jag känner att paniken växer (Har klausfobi eller vad det heter) till slut kan man öppna dörrarna. Sen blir det min tur och tjejen sticker mig i armvecket, men tydligen misslyckades det så hon sticker mig igen, sen får en annan sköteska ta över och då går det bra. Vilken dag säger jag bara! Är helt slut.


Ska snart fixa lite här hemma, men just nu har jag ingen kraft alls så jag funderar på att gå och vila!


Vi hörs om en stund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0