Dagen :)

Dagen började med att jag begav mig till sjukhuset för återbesök efter min operation, och som vanligt var jag där i god tid, en halvimme innan, men fick dock vänta på läkaren en halvtimme till så, så det blev en hel timme, hehe men hade gott om tid så det gjorde inte så mycket..

 

Läkaren kom med bra besked, allt ser bra ut, läkningen ser bra ut INGEN TUMÖR äckel i halsen. Ni fattar inte hur BRA det känns, jag är så himla lycklig. Och min röst blir bara bättre och bättre, min andning känns bra, bihålorna känns bättre, ALLT känns bättre. Jag har fått ett lugn och känner en harmoni med det mesta nu. På ETT sätt är det skönt att utsättas för saker som är jobbiga, för man blir så himla stark som person. Men man förtjänar bara BRA saker här i livet, men ni fattar vad jag menar.. Det som inte dödar mig gör mig starkare. Jag KLARADE det :) Tacktacktacktack till mina underbara läkare för ALLT, tack mig själv för att jag är så stark. Tack mina nära och kära för att ni finns, tack livet, Tack!

 

Efter läkarbesöket mötte jag upp Sandra, Vi drog direkt till kungshallen för en varsin hälsosallad. Mumsigt! kändes lite tomt att träffas bara vi två då vi alltid träffas alla tre. Trion föralltid <3.. Mätta och belåtna gick vi till GT. Hittade två jätte söta toppar på rea, det var ett måste så :) Sandra hittade också några plagg, så ingen kom hem tomhänta. Sedan satte vi oss i gallerian och tittade på folk och snackade en del :) En underbar dag med söta Sandra ♥

 

Ska fota topparna snart så ni får se, hittade även rosetter man har i håret. Cute!

 

Åhhh när jag klev av bilen så såg jag Geisha, ropade på honom och jag vet inte hur fort han kom fram till mig men FORT gick det, så himla gulligt alltså, han var hur glad som helst. Han är så mammig ;) synd att jag inte kunde filma, tänkte inte på det fören efteråt.. Men gulligt som fan var det :)

 

Min snemun posé

Sur? NEJ

Sandra och jag ♥

Hälsosallad


Kommentarer
Postat av: Mikaela

skönt att höra <3 :)

2009-10-08 @ 21:02:33
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0