I Hope

Åhhh vad jag mår illa, men jag får skylla mig själv, har just tryckt i mig en marabou jordgubb och den var såååååååååå god, har fortfarande en kvar men den ska jag försöka att spara till på fredag. Två dagar, hur ska jag klara mig ? ussh den första försvann på en gång.. Mätt!


Åhhh vet ni jag hittade världens skönaste uggs idag för 149 kr. Och vet ni, jag köpte dom inte, jag snålade in där.. Fråga mig inte varför. Shit vad jag har blivit snål mot mig själv på sistonde, hmm. Men jag spar mina cash till bättre tider, bl.a till Thailand för där ska jag leva loppan. Inga bekymmer eller besvär, bara massor med sol, shopping, skratt och kärlek. Där ska jag leva som en prinsessa och skämma bort mig själv. Blir inte så mycket packning ner dit då jag kommer att komma hem med hur mycket som helst. Väskor är ett MÅSTE, och även lite skor! Skönt att ha något som inte många har. Inte långt kvar nu :D nästa gång blir det minst fyra veckor, om inte längre ;)



I hope this dream come true, i really do, for all of us!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0