091019

Godmorgon!

 

Måste bara börja med att gratta Foki som vann hela tre priser på blog awards, det var hon värd! Det ryktas om att det var ett litet fusk om vem som egentligen vann årets blogg. Sanning eller ej. Jag hoppas verkligen inte att det var fusk.. Men men!

 

Ska snart göra lite lunch. Det får bli mackor, orkar inte göra något annat. Ska kolla på en skräckis också mitt på blanka dagen i min ensamhet. Wrong Turn! Åhhh på tal om skräckfilmer så kommer det tydligen ut en saw 6 snart. Fan vad glad jag blev när jag läste det. Älskar saw filmerna. Eller älskar och älskar kanske är fel ord men de är jävligt grymma skräckfilmer..

 

Och imorgon är det exakt en månad kvar till NEW MOON.. Bio då Sandra ?

 


Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Åh är det bara en månad kvar, vad bra!:)



/E

2009-10-19 @ 15:28:52
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/
Postat av: Tina

Glöm inte mig då ;);)

2009-10-19 @ 15:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0