Lillördag

Har precis ätit en god middag som bestod av lax, potatis, keso och sås. Riktigt gott. Länge sedan jag åt lax, min favorit :) Så jag är riktigt mätt och belåten.


Ikväll är det massor med bra på tv.

19.30 Halv åtta hos mig
20.00 Bonde söker fru
21.00 Oskyldigt dömd
21.55 Fråga Olle dokumentären
23.00 Film


Så min lillördag kommer att spenderas framför tv:n med massor med gurka och dipp!


Vad ska ni göra ikväll?

tofflor och filt! Mysigt

gotta

 

Jag vill att denna dröm ska bli verklighet mer än någonsin ♥ Jag vill det!


Kommentarer
Postat av: Jenny

mmm mums med dipp!!

Hoppas du mår bättre nu gumman, vet att det var längesen!!

2009-10-15 @ 06:44:51
URL: http://yeahnysliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0