Le med ögonen, men det var länge sedan!

Igår ville jag inte fastna på bild, det gick bara inte, kanske var det för att mitt mående speglades i ögonen, men lyckades hitta två bilder som är helt okej. Jag har förmågan att le med ögonen, och här ser man tydligt att jag inte gör det.. Bajs! Vill att allt ska vara bra ju, men men.  Kändes som att jag gick i dvala (eller vad man säger) igår. Jag var där men ändå inte, tankarna är bara för mycket ibland och jag är en sådan person som är väldigt ärlig med hur jag mår, jag kan inte dölja sånt vilket är bra.

 

Men mina bästisar fick mig att le, skratta och vara lycklig. Tack! Önskar att alla kunde ha sådana otroliga vänner som jag har. Vi är en trio som har hållit ihop i sex år nu och många år till kommer det att bli. Jag är så trygg med er!

 

Underbara ♥

I love you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0