091105

Godmorgon!


Det snöar här i Stockholm, eller snöblandat regn. Inte så kul väder med andra ord om man säger så. Det blir att sätta på sig gummistövlar om man ska bege sig ut i detta väder. Men jag har ju inga tyvärr. Drar mig för att gå ut med Mexx men jag ska vänta lite och se om vädret lugnar ner sig. Hoppas på det bästa! Har ju inget paraply heller, får införskaffa mig det.


Idag har jag lite ärenden att fixa. Så blir borta i stort sett hela dagen, men ska ta mig tid till att slänga in ett inlägg lite då och då :)


Idag hämtade jag ut mitt efterlängtade paket på posten också. Ett jätte paket, kan ni gissa vad det innehöll ?? Såklart var det min systemkamera :D och jag kunde inte hålla fingrarna borta så jag har redan testat den. Och den fungerar jättebra hittills, bra bilder i rörelser :D precis det jag vill ha, men nu ska jag låta batteriet ladda så nu får jag låta kameran vara i några timmar, SEN blir det att FOTA :D Ska även fixa ny header, design och lite sånt till bloggen också. Inte behöver man boka tid hos en fotograf längre för att få bra bilder när man har en egen bra kamera ;) inte för att jag har betalat en fotograf men ändå. Vad jag skryter va ;) men jag är så GLAD.. Tack underbara familj än en gång ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0