Nicole Listar







Läppglans läpparna ser fräscha ut med läppglans, jag har inte hittat min favorit än, just nu använder jag någon rosa från H&M. Helt okej. Härlig aprikosfärg.



Tubkjolen Har för mig att jag redan har nämnt tubkjolen tidigare men skit samma. Det är något jag kommer köra på i vår och sommar. Gina Tricot hade sådana förut och jag hoppas de kommer igen. Vill ha dem i massor med färger, snyggt till linnen och bodys.

Rent Hus jag bara älskar detta program som går på fyran, där man åker hem till de som har skitigt hemma, och då menar jag verkligen SKITIGT. Nej ushh och fy för att ha det, rent och fint ska det vara.

Bröstförstoring Hmm jag har gått i tankarna många gånger på att förstora brösten, då menar jag verkligen inte gigantiska bröst utan de ska se naturliga ut för min kropp. Vi får se ! vad tycker ni om skönhetsoperationer ?



Kommentarer
Postat av: ericaperzzon

JAg skulle också gärna operera brösten, men inte stora som du säger utan så att de passar kroppen man har. Men de får ju en mycket snyggare form efter en operation:)



/E

2009-03-28 @ 16:42:57
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/
Postat av: Lillan

Allt du listar låter utmärkt, speciellt tub-kjolen love it, dock håller jag inte med om bröstförstoringen. Själv är man ju feminist så det kanske säger allt, men jag tycker att man ska ta till vara hur man ser ut (alla är vi olika, tack och lov), och tyvärr ofta gör många unga tjejer bröst för att "attrahera" killar, men även mycket hur många tjejer ser på en oxå. Vad jag skulle råda dig är att avvakta tills du verkliten är säker, skjut gärna på det ett år eller så, för det är ju ändå en operation där man kan få komplikationer och infektioner efteråt naturligtvis. VIKTIGAST: va dig själ och vad nöjd över att du är just du! GIRL POWER

2009-03-28 @ 22:23:05
URL: http://nastie.blogg.se/
Postat av: Malin

Funderar själv på en operation men då åt andra hållet :) Skulle mer än gärna förminska mina bröst, tyvärr kostar det ju en hel del.

2009-03-29 @ 11:30:12
URL: http://crazyaboutpink.com
Postat av: Maria

Om man nu har haft bröstcancer och fått operera bort ena bröstet så ok, det är en bra ursäkt till att få förstora åtminstone ett bröst så det är lika stort som det andra, det är inte direkt så trevligt att gå runt med ett inlägg i bh:n hela livet. Men att OPERERA sig när man redan är jättevacker och perfekt som man är, nä det är bara onödigt och dumt tycker jag. Och det visar bara att man själv har komplex enligt mig... det är mer viktigt att vara sig själv och var nöjd över din kropp så man blev skapt!

2009-03-30 @ 20:14:23
URL: http://www.mariacarlsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0