Lördag

Godmorgon Godmorgon!

Hoppas det är bra med er. Jag är uppe tidigt som vanligt, gillar inte att sova bort dagen som ni kanske redan vet. Ska snart göra lite frukost, får se om jag orkar göra äggmackor eller om det blir en tallrik onakafil och all bran flingor med chokladbitar i.

Om någon timme kommer mamma hit, vi ska åka till Ikea idag, väldigt kul, älskar att strosa runt där, tyvärr blir det nog inga köp för mig för nu har jag fått rycket att fixa badrummet så vi måste först se att vi har råd med det, och nya saker till badrummet vill jag köpa efter det är klart. Det kommer att bli grymt fint kan jag lova, vet redan hur jag vill ha det. Jag får rätt snabbt upp bilder i huvudet hur jag vill ha saker och ting. När jag har bestämt mig för något, ja då ska jag ha så. Ljusa färger kommer det att bli då badrummet är rätt så litet.  Självklart kommer ni att få följa med på resan när vi renoverar. Om jag fick bestämma skulle vi sätta igång redan idag. Vem vet, älskling kanske har börjat när man kommer hem ;)

Nu blir det en dusch, sedan frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0