Fredag

Godmorgon
Har precis tagit en lång dusch som jag alltid gör på morgonen, och även på kvällen. Har börjat använda ett nytt shampoo, Asia Straight eller något sånt, en lila flaska! Skit bra! Den rekomenderar jag verkligen.

Skönt med fredag idag, har inga direkta planer för eftermiddagen, nu på förmiddagen ska jag iaf iväg och spola mina bihålor så att jag kan bli frisk! Sen tänkte jag ta en liten tripp till forum innan jag åker hem. Ett måste är ju jamjam :)

Hur ser eran fredag ut?

Nu blir det The Voice och All bran med choklad, mycket goda flingor!

Kommentarer
Postat av: Miyu

Konstigt nog så ser flingorna goda ut :o Brukar inte gilla flingor så värst ^w^

2009-03-06 @ 12:21:28
URL: http://kiwiichan.blogg.se/
Postat av: Maria

Har tänkt köpt såna flingor sen jag såg de i en tidning, haha :D Dom ser mums ut :)

2009-03-06 @ 23:15:41
URL: http://www.mariacarlsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0